Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1174 besök totalt |
översättning av manualen till MegaSquirt ...
Jag håller på med en översättning av MegaManualen till DIY EFI-systemet MegaSquirt ... Del 1 finns färdig under "Länkar" på www.ms-nordic.tk och det vore kul om någon som har tid över kunde läsa igenom den, och se om det finns några språkförbistringar eller sakfel i den .. jag vet jue att det finns mkt kunnigt folk här, men om någon har tittat närmare på MS vet jag inte ... Del 2 är under översättning just nu .... (ber om ursäkt om den hamnat i fel del av forumet) |
||
Jag skriver felen i den ordningen jag ser dem ...
Experimentalt -> experimentellt komplierad -> kompilerad sej -> sig (annars är det fisk ![]() nyckelfärdigt -> nyckelfärdig dej -> dig sen under "Att köpa en Megasquirt" finns en oavslutad mening? "om du inte fått din leverans efter 4 veckor (6 veckor vid internationella leveranser, såsom Sverige)" och sen är det inget mer ![]() på nåt ställe stod det "läsa" istället för "läs" vilket antagligen är produkten av att du fuskat med ett översättningsprogram ;D annars var det bra, kudos till alla som orkar ge sig i lag med översättningar ... jag översatte en halv film en gång, men det tog sån tid att jag la ner projektet ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||
Visst är det så att man får skriva "dej" nuförtiden? Jag tycker iof personligen att "dig" ser mycket bättre ut.. ![]() ![]() |
||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1174 besök totalt |