| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW M3 E46 2001 SÅLD!
|
2 besök senaste veckan (6348 totalt) |
|
Säljer härmed min Imolaröda M3:a från 2001 med 9900mil på mätaren som jag är tredje ägaren på. Bilen har förädlats av mig med delar från Schmiedmann i Sverige i t.ex Ledbakljus, CSL-diffuser, Supersprint Race-slutburk, Strassentech frontläpp, LowTech 40/30 sänkfjädrar m.m. Fälgar och däck införskaffades 2013 och är BBS LeMans replikor på Falken Azenis FK453 från BM Autosport i dimensionerna 235 på 8,5" fram och 265 på 9,5" bak och är i mycket bra skick. Bilen är original invändigt med bl.a halvskinn, multifunktionsratt, färddator, AC, elektoniskt justerbara framsäten med minnesfunktion, Harman Kardon ljudsystem m.m. En stor service gjordes i våras inför 10.000 mils passeringen och bilen besiktigades i förra veckan utan anmärkning. Stuket till trots är bilen ej bankörd men kanske för dig som vill börja med track days eller liknande. Jag har fått barn nyligen och tiden jag skulle vilja ha för min leksak finns tyvärr inte längre. Prisidé: 185 000kr Med vänlig hälsning, Ronnie Ahtila
_________________ Ronnie Ahtila |
||||
|
Re:
Tar lite bilder senare på interiören idag då jag har vägarna förbi garaget. Originalfälgarna såldes i samband med köpet av LeMans-fälgarna. Inget är omlackat under mina 4år som ägare. _________________ Ronnie Ahtila |
||||
|
Re:
_________________ Ronnie Ahtila |
||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2 besök senaste veckan (6348 totalt) |