| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW E81 130i- 07, utöver det vanliga!
|
4118 besök totalt |
|
Då jag blivit biten av "Bankörnings monstret" säljer jag nu min E81 130-07 med M-paket till förmån för en snabbare bil. Den har gått ~14500 mil. Bilen har den sedvanliga utrustning men saker som är extra utöver är: //M Performance avgas från headers hela vägen ut. //M Performance insug //M Performance shortshift med tillhörande växelknopp. Detta vart installerat i Tyskland 2008, kvitton finns! Besiktigad och skattad. Sen har jag gjort en hel del utöver vanligt underhåll: Nya BC Racing BR coilovers. Nya AP Racing bromsskivor, EBC Yellowstuff belägg och stålomspunna bromsslangar. Nya 18" ABS Wheels, med BRA Kumho Däck. Ny uppdaterad programvara från BMW, gjort på BMW. Byt olja i bakaxel, motor, växellåda samt bromsvätska. Nya tändstift och Performance luftfilter. Gjort lite med utseendet för att få den att sticka ut lite, men är ju en 3-dörrars så lite ovanlig är den ju!
Sätter priset till 145.000 kr med tanke på allt som gjorts med den senaste tiden. Och observera att detta är en TRE dörrars, vilket är "lite" ovanligare än 5 dörrars modellen. Bilen är även lägre än på bilderna. Kan ta en bil för runt 30-40 000 i inbyte, en vettig bruksbil då. Finns även en uppsättning 17" hjul med fräsha r-däck som kan skickas med till rätt person. Bilen finns i Nynäshamn ca 4 mil söder om Stockholm. Vid frågor maila eller ring. Adam.Uhlin@gmail.com 0760640917 Mvh Adam _________________ Adam Uhlin 0722215950 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
4118 besök totalt |