Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (833 totalt) |
KÖPES: Turbogrenrör M50 i e36
Hej! Behöver ett turbogrenrör för toppmontering på M50 i e36. Väldigt ont om dessa. De flesta kräver vinkelslip i fjäderbenstornet eller uppställning av motorn till m20 lut. Tacksam om någon har ett liggandes eller kan kanske bygga mot beställning. Har inga egentliga krav på effekt men skall åtminstone tåla 250 hästar som bilen ska reggas med. Pris: 500 - 6000 beroende på utförande, material, skick etc. _________________ Tim Anle |
||
Hej! Jag har ett grenrör som sitter i en bil jag köpte som reservdels bil! Sitter även en intercooler med rör och slangar.Hör av dej om det är något som låter intressant!
Med vänlig hälsning: Andreas 0709-425826 _________________ Andreas Berg |
||
Hej!
Har kollat runt i deras webbshop men blir tyvärr inte klokare av det. De verkar inte ha några vettiga för toppmontering med m50 lut. De verkar kunna bygga på beställning men inte mycket information där. Inga exempel, inga ungefärliga priser etc. Kan du ge förslag på toppmonterat grenrör för m50 lut i e36 så blir jag glad ![]() _________________ Tim Anle |
||
Re:
Kommer ett pm snart _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (833 totalt) |