Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 21572 besök totalt |
Hej och hå, det var en bit bort!
Måste ju ligga minst 12 mil från Stureplan. Om vi åker från OK-macken i Upplands-Väsby (alldeles brevid rondellen som ligger ovanpå E4:an) kl. 08.00 så borde vi hinna dit utan fartböter och samtidigt kunna täcka in de flesta som inte bor i kolonierna. Vad tror du Helena? / Jonas Jarlmark |
||||
![]() ![]() Tycker det låter som en bra idé att någon som hittar samlar de som inte hittar I Upplands-Väsby för gemensam färd till Lunda. Jag kan tänka mig att vara vid OK-Väsby vid cirkus 8-tiden. Jag kommer nog iofs att köra i rätt beskedligt tempo upp till Lunda eftersom jag troligen kommer att ha en släpkärra hängande på kroken. Om ni har tålamod att ligga bakom får ni gärna göra det. ![]() Förhoppningsvis finns det väl något snabbare ekipage som också känner till vägen som är mer lämpat som vägvisare för de otåliga... ![]() |
||||
Det blir bra tycker jag att det låter som ![]() ![]() så får de som vill göra oss sällskap ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Tyvärr, tyvärr så lämnar lillebror o jag återbud
![]() Jag har sålt bilen så jag har inget att åka med o för Henrik så strular bromsarna (fortfarande ![]() ![]() Ha det så kul grabbar o tjejer! Kör så det ryker ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Blir det så här då om jag fattat rätt?
1. Lennart Mäkinen 2. Lars Falk 3. Johan Sjölinder 4. Jonas Jarlmark 5. Anders Bisting 6. Magnus Karlsson 7. Peter Svensson 8. Peter Wärhner 9. Ulf Lögdberg 10. Magnus Thome 11. Andrew Petrykowski 12. Andreas Millbro 13: Emil Wahlund 14: Patrik Rylander 15. Helena Lindin 16. Alexandra Jarlmark 17. Stenis 18. Esa 19. Dan Man 20. Peeter Pahv Reserver 1. 2. |
||||
Låter trevligt... förhoppningsvis så kommer min lilla bil åka släp också... _________________ //Emil Wahlund /Haninge |
||||
Det vore underbart, för jag hittar inte dit för 5öre... Det är alltid kul att åka vilse i grupp ![]() |
||||
Ser ut som du har fattat rätt. Peeter var sist in på listan som andre reserv och det var två (Fredrik C med bror) som drog sig ur. /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Tur skall man ha! ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
1. Ulf Lögdberg
2. Magnus Karlsson 3. Lars Falk + Hustru Lena och två barn. = 4pers 4. Mäkinen (ska garanterat ha en burgare oxå) 5. Helena Lindin 6. fuling+drake+en dvärj 7. Peter Wärhner + Carin 8. Magnus Thomé 9. Patrik Rylander 10. Peter Svensson 11. Anders Bisting 12. Jonas och Alex Jarlmark 13. Andreas Millbro 14.Emil Wahlund 15.Dan Man Mat är ju aldrig fel... _________________ Dan Man |
||||
Har jag fattat allt rätt att man ska dyka upp 9 på söndag?
Vilken typ av bana blir det? Minne som en guldfisk så jag måste tänka igenom banan mkt innan. Superstage? som på Mulls film http://www.racemovie.mine.nu/movies/ denna var visst någon snabbare variant http://racemovie.mine.nu/movies/lord _________________ Dan Man |
||||
Ett av två rätt iaf. Det är inte SuperStage-banan, eftersom Lunda flygfält är för smalt och för kort för att säkert kunna köra denna. Men kl 9 är helt rätt iaf! ![]() Ses där! Magnus K _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Njä... som Mangan skriver, ingen SS. Vi hade nog tänkt att köra en knixigare variant som är lite mer utjämnande. Tanken var att man inte ska behöva massor av effekt för att ha kul... ![]() Välkommen förresten! ![]() ![]() |
||||
Är det inte dags för ÜberKONbahnführer Mäkinen att återinträda i cyberrymden snart? ![]() |
||||
Jag kan nog återgå till glassätandet en dag till. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Personligen är jag definitivt för stoppkon (av flera skäl). Du behöver ju inte bromsa med båda fötterna, Emil. ![]() Bra att träna lite bromsmodulation. Vi får väl rösta om saken. ![]() |
||||
Enda alternativet jag ser till en stoppkon är en supertight chikan som avslutning. Jag gillar inte att ha hög fart på bilar ut ur banan. Gasar gör man mellan start och mål.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Jag är lite emot stoppkon åsso, eller rättare sagt mina däck. dom är fyrkantiga efter våren/sommarens konbaneutövande
![]() Dock finns det ju tid att tjäna på att bromsa sent ![]() /Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 21572 besök totalt |