| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES/Bytes: Sparco moccaratt
|
777 besök totalt |
|
Hej, jag har en normalstor Sparco moccaratt. Med tillhörande rattnav som passar mitsubishi lancer/colt 92-96. Egentligen skulle jag vilja byta den mot en liten snarlik ratt, du kanske är i samma sits som jag, bilen som ratten satt i finns inte kvar och i mitt fall , nuvarande bilen opel speedster så är min ratt för stor. Jag skriver BUD på denna annons men tanken är att genomföra ett byte. Denna ratten är det: http://www.rallyboutique.com/produkt Rattar Djup 42 mm, oval rattkrans diam 32/30 mm 341384 Moccaratt diameter 350 mm med 3 st svarta ekrar. Rattkransen är något oval, diam 33/30 mm. En mycket behaglig ratt med en lagom diameter. Mvh Michael _________________ Michael Karnerfors |
|
Hej!
Jag har en Sparco P300: - Diameter: 300mm - Djup: 0mm - Grepp: 35/24mm Jag hade tänkt byta till en större, Den är använd en bankörning. Mvh//Jesper _________________ Jesper Olofsson - Kinnekulle 1:01.66 - Mantorp 1:30.729 - Gelleråsen 1:14.827 - Knutstorp 1:07,368 |
|
Hej, låter bra.
Jag ska mäta speedster-ratten, min ratt är använd betydligt mer än din,men inga skavanker mer än att att mocca-finishen är mer "kompakt" om du förstår vad jag menar. Mvh Michael _________________ Michael Karnerfors |
![]() |
SÄLJES
|
777 besök totalt |