| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Många avåkningar
|
2408 besök totalt |
|
Många avåkningar
Någon/några har samlat ihop många avåkningar och gjort en film. http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes. |
||||
Inte på Le Mans i år i alla fall...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Det konstiga md hjälmvalet är att Colin bara körde första tävlingen efter kraschen med integralhjälm. Sen använde han den vanliga. Däremot började hans teamkompis Carlos med integralhjälm, och använder det fortf.
_________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||
Han mår inte bra än idag om det var 2 eller 4 cm kortare han blev i ryggen kommer jag inte ihåg. En av åvåkningarna är från ett rally jag kört 2 gånger faktiskt. Hur de kan ha fått med den filmen förstår jag inte riktigt. Hemsidan var från Island? Skönt att man inte själv var med bara =) Jag är dock med i minst 3 köpkraschfilmer som är ute i handeln Man undrar lite varför man håller på med det egentligen
_________________ Daniel Steiner |
||||
Jag hann "bara" med en i Katrineholm i början av 90-talet. Rallyts mest spektakulära 3,5-varvsrullning. En svart Scirroco pånyttföddes som en blå Golf... _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Kanske satsa på filmkarriär? Tyckte det såg lite otäckt ut när Sierra Cosworthen fattade eld. _________________
Stefan Sager |
||||
Jag tror nog Kameramannen i början när Evon rullar och klipper kameran ångrade att han satsat på en "filmkarriär" ...det var FÖR nära ....han lär ju lukta gott om brallerna efter det där!
_________________ --Daniel Jansson-- Alfa Romeo nörd som rattar GTV6-83 |
||||
![]() |
Bilder o videos
Många avåkningar
|
2408 besök totalt |