Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
19 besök senaste veckan (4697 totalt) |
BMW Z3 M Coupe -99
Då var Supran såld och en beemer införskaffad ![]() Har precis varit och hämtat den. ![]() ![]() Detta blir bara en glidarbil/bruksbil. Planen för tillfället är att införskaffa en Manta B med rörram och helbur, V8 350 därtill. ![]() |
||
Åhh nej!!! Inte en till!! Snart är det bara Porsche å BMW på detta forumet...
![]() ![]() ![]() ![]() Nä, jag bara skojade Henke. Helrätt bilval ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
Hehe ![]() Jag förstår vad du menar ![]() Ett medlamskap i BMWSC ska det nog bli, måste ju testa den lite oxå. ![]() Men licens står före på listan, måste boka in mig på en kurs asap. ![]() |
||
Man tackar, ovant att köra en bil utan turbo bara. Den har sånt brett register ![]() ![]() ![]() Vad hade du i åtanke för min bil då? ![]() Jag hade först och främst försöak satsa på lite vassare väghållning. ![]() |
||
![]() ![]() is-iden tilltalar, men efter en tur i den nya bilen lär du vilja fortsätta ha den som banleksak. Kännslan i den är helt sjuk. Såååå underhållande och lättkörd! ![]() Men OM du nu inte vill "sabba" coupen helt så kan du alltid höra dig för om hur man får till en is... ![]() |
||
Tanken är att inte "sabba" coupen allt för mycket, måste testa den lite först och känna efter om det behövs ![]() Team CSN kommer att få många pm. med frågor om det blir en 318is ![]() ![]() |
||
![]() ![]() Motorn är fin som den är, men lite kompsänk och en kompressor skulle nog inte vara helt fel ![]() Nej, bort med den tanken ![]() ![]() |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
19 besök senaste veckan (4697 totalt) |