Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1578 besök totalt |
konbana/slalom i skåne - ny ide... se hit
möjligheter finns att hyra F10 i Ängelholm för 3000 kr/dag finsn det intresse att hyra detta & köra slalom, konbana & sedan grilla tesammans ? UPPDATERAT ! det är nästan aldrig uthyrt så det passar typ NÄSTAN vilket datum som helst. ---------------------------------------------------------- jag tänkte föreslå att vi tar detta i september när alla STCC / BILSPORT events är över för året - & då känner jag på mig att det lär komam lite fler bilar/folk. skriv vad ni tycker e ni snälla Vänligen/ ...............Kristian Hesselmark - 0736 - 67 70 18 _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
Jag är alltid intresserad!
![]() ![]() Vet inte vad ni hade tänkt er för bana men jag kör hellre en bana av koner istället för en konbana...ehmm otydlig? Alltså inte typ SS, utan hellre som den Klippans MK annordnar på F5.. Mer en riktig bana än en konbana.. _________________ Rachid Rachid |
|
Närsomhelst i September & framåt passar mig.
har varit & inspekterat området & det lämpar sig bäst/mest för konbana/slalom. inte runt-runtkörning Men driftträffen är nu på lördag & då kommer jag att kolla lite mera noggrant på området om det går att göra en "runt-runt" bana där. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1578 besök totalt |