Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
8 besök senaste veckan (6555 totalt) |
SÄLJES: BMW E 46, SSK klass 2
BMW E46 klass 2, Rak stående volvo motor och låda. Skärmar-front mod Wtcc -2005 Kniv krängare fram-bak sellholm Flyttade orginal bärarmar med uniballs,millway camper plattor Sellholm fjädring runt om Millway camper stag och led lager bak Orginal fram ruta, övrigt 3 mm plast Bromsvåg-stålomspunna bromsslangar M3 bromsskivor fram med Porsch ok, bak orginal skiva med volvo ok tank 28l alu Motor 2360,Kennet topp, prospark insprut-tändning, viby grenrör, köhler tråg Låda Volvo SF Dog-box 4,75 med BMW motorsport diff, hus 168 Bilen går att använda tex till ssk klass 2-3, långlopp, byt motor kör BMW cup För info. Anders 070-5278034. Strimmas.motorsport@telia.com, Pris 140000 ![]() _________________ Anders svensson |
||
Ursäkta Anders att jag är och kluddar i din säljtråd, men om du sätter i en 66 L tank och ett litet lyse framåt, så har du defenitivt ett vinnarkoncept i ER-Cup. Sprintrace är superkul i 15-20min, vi åker ju som du vet 6tim, med samma attack som i sprintrace, så kulfaktorn blir minst upphöjd till 6. Det vore samtidigt mycket skoj att få rejsa mot dig igen, det var några år sedan jag sladdade runt med den lilla Peggan
![]() Mvh / Michael DOD Racing _________________ Michael Eriksson |
||
Re: SÄLJES: BMW E 46, SSK klass 2
_________________ Jan Aronsson |
||
Re: Välkommen till Er-cup!
Hallå Michael och Janne! trevligt att höra av er, hoppas allt är bra med er. Skulle vara roligt att prova på ER-cup. men det innebär lite mer runtomkring med underhåll och personal osv.. . Som det är nu med arbete, boende-garage plats så är det typ SSK det jag fixar. ( men får ni något återbud i era team i sommar så....) Ha en riktig GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR på er alla MVH Strimma _________________ Anders svensson |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
8 besök senaste veckan (6555 totalt) |