Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (22871 totalt) |
I fredags halv fyra fick jag ett väldigt efterlängtat samtal ifrån DSV! Buren hade anlänt och utkörning skulle bokas, ivrig som man brukar vara flög jag ner till Landskrona för att hinna hämta den själv innan 17.30! Sagt och gjort så skruvades buren in igår på en dryg timme! Bra passform på grejjerna, buren är en clubsport variant där fästpunkterna sker i befintliga infästningar i bilen. Således inget borrande
![]() Söker nu efter en stol och ett bältet till till passagerarsätet, även där blir det en underrede från fartfabriken då jag är supernöjd med det jag har ![]() Några halvtaskiga bilder! ![]() ![]() ![]() _________________ Martin Nymberg |
Här har det varit tyst som i graven.. Lite smått har uppdaterats/bytts ut i sommar/höst och bilen har klarat av en ringentur till
![]() ![]() ![]() Har dock fått nys på en annan bil som jag är lite sugen på så tänkte se ifall någon annan kan tänka sig att fortsätta utveckla men framförallt köra bilen då den är riktigt trevlig som den är idag(om bilen jag är intresserad av inte blir såld)! Vinterpris 67.000kr som bilen står idag med tillbehören som nämns i tråden inkl en uppsättning slitna vinterdäck på 17"LM! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Martin Nymberg |
Precis Jesper
![]() ![]() ![]() _________________ Martin Nymberg |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (22871 totalt) |