Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2 >> 16443 besök totalt |
BMW M3 3,0 E36 Diffuser på plats
Tänkte hänga lite med de stora gubbarna ![]() lite info om bilen Motor/drivlina s50b30 köhler kolfiberinsug Link extrem G4+ går på E85 Eisenmann slutburk supersprint x-pipe zf 5vxl original låda 3,15 utväxling Chassi bc racing coilovers Millway camber stag Millway Excentrisk bärarmsbussning delrin framvagn Millway Bärarmsbussningar bak Delrin H&R Krängningshämmare 28/24 Fjäderbensstag fram polerad aluminium EVO München Edition Fjäderbensstag bak polerad aluminium München Edition aluminium Bussningar Bakvagnsbrygga Exteriör Kolfiberhuv GTR med integrated luftintag Bakvinge M-Technic M3 GT look extra hög GT läpp Interiör recaro stolar halvbur ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||
Re:
ja. man har suttit å läst en del om era grymma byggen ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||
Re:
Okej jag ska till USA på torsdag men är hemma den 6e sep igen ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||
Re:
Där ser man! Aja, har väl bara haft ögon för din pärla när jag varit där ![]() _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
||||||
Re:
haha ja så måste de vara ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||
Re:
Tänkte det, Tack! Har för mig vi kom ut på rakan samtidigt någon gång.. Din går rätt bra! Har du mappat den i bänk? I så fall, vad lämnar den? _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||||||
Re:
ja det gjorde vi ![]() ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2 >> 16443 besök totalt |