Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4219 besök totalt |
Frågar en gång till! Blir det någon körning eller ej?
Förutsatte att om inget nytt kommer fram så går allt tillväga planenligt. Men det har ryktats om att det är för få deltagare och att det inte blir av? Hur blir det?? _________________ Rachid Rachid |
||||
inte rykte ![]() jag fick reda på det av ola i förrgår att det var endast ett fåtal bilar anmäda då TYVÄRR. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
![]() Hade ju sett fram emot detta ![]() Varför har folk inte anmält sig? Gillar de inte att åka fort? ![]() Riktigt synd ju... _________________ Rachid Rachid |
||||
oskar - jag skall ringa Stefan & kolla ikvälls. så skriver jag här sedan _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Hej!!
Trist av alla som sagt att dom skulle komma men inte betalat in avgiften. Som ni förstår så är det inte klubbens fel utan medlemarnas fel. Klubben har ca 110 medlemar och utav dom var det ca 15 st som anmält sig Väldigt dåligt.... Var brister det... Vad är det för fel??? Fortsätter det så här lär klubben inte finnas länge till, för vem vill jobba för klubben när vi inte har körningar..... Hoppas att fler kommer att betala in i förskott då vi den 11/9 åter fösöker igen på F5. Föranmälan görs genom att sätta in avgiften 300:- på bankgiro 5126-2913. 0739-225330 Ring om det finns frågor. Klippans_motorsport@hotmail.com _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4219 besök totalt |