| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Biltransportsläp med kåpa
|
2604 besök totalt |
|
Säljes Biltransport med kåpa GISEBO SPECIAL AT1500 årsmodell 1992 Regnummer: EJK 973 Dock är den helrenoverad för ett par år sen och samtidigt omreggad till kåpa så skicket är toppskick det enda som är kvar ifrån 1992 är axlarna och dom fungerar fint då jag bara kör sommar med den och aldrig i salt och så har det varit i 10 år nu!!!! Nytt: - nybyggd ram som epoxylackats - drag -Vajrar -Hjullager - stödhjul -kåpa i Eloxerad Aluminium -golvet - All el på släpet nydraget med Led Belysning Golvet är heltäckande durkaluminium så den är helt tät och man kommer fram med en ren och snygg bil till tävling. Totalvikt 1500kg vilket gör att den precis på kg går att dra bakom vissa bilar på B-kort Lastvikt 830kg Jag har kört Sevenbilar i den för det mesta och det är vad den är tänkt för inga stora långa eller höga bilar då jag avsiktligt dragit ner höjden på kåpan för att den ska bli mer strömlinjeformad bakom bilen. Vagnen finns i kalmar men kan lämnas lite överallt i sverige efter överrenskommelse Pris: 65000:- bvsa och beroende på intresse 070-6344007
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Sista Priset Nu sen blir det blocket!!!!
45.000:- prutat och klart för ett täckt släp med kåpa i toppskick.... löp o köp _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
![]() |
SÄLJES
|
2604 besök totalt |