| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Audi A4 1.8TS Quattro -99
|
670 besök totalt |
|
Tänkte avyttra min gamla bruksbil. A4 1.8TSQ -99 30 000 mil ganska exakt. Sommar (på 18" RS4 replika fälgar med tillhörande skavmärken) + vinterdäck (semibra dubbdäck) Avtagbar dragkrok. Skall vara chippad, 180hk orginal. AJL motor, sista med mekaniskt spjäll. Stor IC i fronten, med nått hardpipe kit och tillhörande silikonslangar. Kamrem bytt vid 26000 mil ABS boxn renoverad vid 27500 mil. Fräsch i lacken, ett litet stenskott på ena bakskärmen bara. Svartmetallic, troligen omlackad. Inte nått utställningsexemplar, saknas nån knapp osv. Oljtempmätaren är trasig/glapp och soppamätaren är i vanligt Audi maner otillförlitlig
Maskin går bra men skulle nog behöva göra rent spridare på, jag har kört mycket etanol i den. Emellanåt så misständer den om man ger på fullt. Så troligen för lite soppa, plus att nån av slangklammorna på trycksidan behöver dras åt. Har ett set vita volvo spridare som ska passa rakt på som kan fås med. Går helt okej annars. Skattad och besiktad, dock ställs den nog av efter helgen när nya bruksbilen är hämtad. Hade väl tänkt mig 12000:- , billigare vid snabb affär. Kan bytas mot släpvagn,motardslicks eller nått Evo relaterat. Medföljer lite delar som handbromsvajer, oljetempsensor o en beggad LMM. Bilen står utanför köping. Lite bilder kan bifogas imorron när det blir ljust. Kontaktas lättast via PM eller epost på mika (snabela) evoclubsweden.se _________________ Mika Morell ------------- Åker: Ducati Panigale V2 och Monster 696, Lancer Evo 8, Trampcykel, BMW 520xD |
![]() |
SÄLJES
|
670 besök totalt |