Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3591 besök totalt |
SÅLD: BMW M135i -13
Bilen har i dagsläget rullat 3 865 mil och har varit helt problemfri i min ägo, dvs jag har aldrig behövt uppsöka verkstad utöver planerad service. Bilen säljs med en tår i ögat men enbart pga att den ska ersättas med en ny entusiast/nöjesbil. Bilen köptes ny och jag hade den som tjänstebil i mitt företag innan den togs över privat hösten -14 i samband med att bolaget avvecklades. Beställdes/köptes ny av Autopartner i Linköping, numera Proauto, och levererades 1/3-13. Vagnskadegarantin går alltså ut i mars 2016. Till bilen medföljer ett set svarta 19" AEZ Sidney-fälgar (8x19 ET 37 fram, 9x19 ET 45 bak) med Michelin Pilot Super Sport-däck. 235/35x19 fram och 255/30x19 bak med 3,5-4 mm däcksmönster. Originalfälgarna har Kumho friktionsdäck med 7,5 mm mönsterdjup fram och 5 mm bak. Exteriört har svarta M Performance-njurar samt AC Schnitzer takvinge monterats. Bilen är sänkt 30 mm med H&R-fjädrar och original topplagringar har ersatts av justerbara diton från Millway. Såväl original topplagringar och fjädrar finns kvar om man vill återställa bilen. Bilen är i fint skick såväl exteriört som interiört då jag är pedantisk. Inga kantstötta fälgar, dörruppslagsmärken/bucklor eller skrapade stötfångare. Några stenskott i fronten har tyvärr inte kunnat undvikas. Interiören är såklart också hel och ren utan skador. Nya bromsbelägg (BMW original) fram har precis monterats samt att en sats bakbelägg i kartong medföljer. SPECIFIKATION: 5-dörrars F20 Alpinvit II Motor: N55B30, 320 hk, 450 Nm RWD M Sport bromsar (4-kolvsok fram, 2-kolvsok bak) Svart inredning, Stolar klädda i Tyg/Alcantara Hexagon Interiörlister i borstad aluminium med svart dekorlist Sportstolar M Lädersportratt/multifunktion Variabel sportstyrning (variabel servoverkan, variabel utväxling) M Aerodynamikpaket Shadowline högglans Anthracite innertak M Dubbeleker 436 (7,5x18" fram, 8x18" bak) EXTRAUTRUSTNING: Automatisk Sportväxellåda med Steptronic (8-stegad, växelpaddlar på ratten, olika växlingsprogram via körprogramsknapp bredvid växelspaken) Adaptivt M-chassie inkl elektronisk stötdämparkontroll (EDC) Xenonljus Harman Kardon Hifi-system Velourmattor & gummimattor samt bagagerumsmatta Drive Comfort-paket - Farthållare med bromsfunktion - PDC fram & bak - Bluetooth Professional (utökad från Business för att kunna streama musik från smartphone) samt USB Siktpaket - Automatisk avbländbar innerbackspegel - Regnsensor - Uppvärmda ytterbackspeglar och spolarmunstycken - Fällbara bakre nackstöd Förvaringspaket - Förvaringsfack i instrumentpanelen till vänster om ratten - Förvaringsnät på framstolarnas baksidor - Extra 12V-uttag - Lastnät samt krokar i bagageutrymmet ------SÅLD------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3591 besök totalt |