Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Ny trackday-tidning
1959 besök totalt
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Ny trackday-tidning

Killarna som ger ut Race Tech-magazine kommer inom kort komma ut med en mer track day-orienterad tidning.
Planen är en gång i kvartalet (fyra nummer om året), vilket personligen passar mig rätt bra.

Jag har satt upp mig på en prenumeration (trots att jag inte vet priset än ) och hoppas på att den påminner om den där gamla tidningen CCC som handlade om banåkabilar och banåka typ.

Tänkte det kanske kunde finnas lite intresse här. När jag får reda på pris osv kan jag lägga upp det också.
Citera
Babbe
Lund
Här sen Jun 2004

Rätt bil på omslaget också

Citera
mopack
Skåne
Här sen Okt 2005

Halloj,

Bara jag som inte kommer åt deras hemsida? Eller du beställde på något annat sätt kanske? Tackar för svar,

Mvh / Alex

And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Nja, tidningen är så ny att inte ens prenumerantpriset är bestämt än. Det verkar inte finnas någon hemsida än heller...

Jag fick reda på den när jag sa upp min RaceTech-prenumeration, dvs de erbjöd mig en annan tidning i mailet de skickade tillbaka.

Får jag mer info så lägger jag upp det.

Har ingen egen vinning i det, men tänkte mest att det kunde finnas fler intresserade.
Citera
Allmänt banåkaforum
Ny trackday-tidning
1959 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande