| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA: 4 st BMW 17x8 5-120 hjul
|
2240 besök totalt |
|
Det är alltså ett set Style 44 dim 17x8 5-120 ET 47. De är ganska kantskrapade men de verkar runda (märkte inget förra sommaren när jag körde dem). Fälgskydden följer med och är i dimension 225/45, ett par har symboliskt mönster och ett par kan påstås ha lagligt mönster.
Priside: 800:- för hela rasket om man kommer och hämtar i Kävlinge. Skall det skickas får man betala extra och vänta länge (jag reser en del i tjänsten och har begränsat med tid att hantera logistiken för att skicka). Hjulen är SÅLDA!!
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||
|
Tja man kan väl bumpa tråden. Någon som behöver extrahjul?? Justerade priset till en lusentapp
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||
|
Ja, det är inte lätt att sälja billiga BMW 17", frakt blir onödigt dyrt. I vilket fall finns de kvar. Säsongen närmar sig så man får väl bumpa tråden
||||
|
Re:
Jag tar dem! Hämtar innan helgen. Skicka din adress och gärna mobilnr i PM. _________________ Mvh David Ek lu nd BTG 7,16.9 TD
|
||||
|
Re:
Tjusigt, PM med info skickat
||||
![]() |
SÄLJES
|
2240 besök totalt |