| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Ej till salu. M3 E46, banbus med extra allt.
|
3909 besök totalt |
|
Jag skippar säljandet, ta bort annonsen! M3 tillverkad 2003/03, tillhör faceliften, har ABS på förarsidan. Sv-såld, 13000mil. Har du drömt om en M3 E46 för track days, då kan du spara en del sköna kulor genom att köpa denna bil. Ligger ute en Z4M coupe här i Jönköping som jag är lite sugen på... Nybyggd, SMG. Extra allt, bara finaste valen rakt igenom. Chassi byggt av Häggenäs auto, kaross ombyggnad av mig. Skall lämnas in hos Millway i April för corner weight och kontroll av alla bussningar etc. Simota friskluftsintag Scorpion avgas Chassi KW clubsport V3 Stoptech big brake kit Alubussningar och poly. Ifrån millway i hela chassit Infästningarna bak inspekterade och sprickfri, att de inte monterade förstärkningsplattorna när bakvagnen ändå var ned förstår jag ej, ett att göra till någon av kommande vintrar. H&R krängningshämmare Fälgar, däck Toyo 888 19" M3 E90 fälgar 18" Volk med 888 mot tillägg. Interiör / Inredning Avskalat... Tömd på inredning. Kolfiber dörrsidor Wiecher fullbur CSL moccaratt Sparco släcksystem, draget i kupé och motorrum Sparco Evo stolar Sparco 6 punkts bälten Exteriör CSL front M3 E90 kolfiberhuv Flossman ventilerade framskärmar OEM CSL bagagelucka CSL diffuser, kolfiber Imorgon 29/2 skall jag till Schmeidmann och hämta huv, skärmar, bagagelucka och diffuser. Innan du ber om bilder, googla På Loaded, kommer se likadan ut fast silver.
250 tkr. _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
3909 besök totalt |