Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1134 besök totalt |
Bilder 18-19 Juli från Ringen
Var nere vid ringen förra helgen med Jovani och körde med hans Merca. Har tyvärr inga kort från själva körningen men dan efter gick vi runt och plåtade lite, banan var dock stängd då så det var inga bilar ute och körde. Tog även lite bilder från deras museum. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ :: Mikael Lindqvist |
||
Ja, den ser både inbjudande, välkomnande, lurig och elak ut på en gång. Konstig bana. ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
|
||
Något som jag la märke till var att stora karusellen har superb akustik! om man stog i mitten bakom avbärarräcket och sjunger in i karusellen
![]() typ180° ljudbild!!! (Detta tror jag alldrig någon har skrivit om innan...) Bilden där mikael å jag "kör" karusellen tycker jag är lite tuff, pga. att jag såg aldrig HUR mycket betongplattorna lutade förra gången jag gick runt. Kan det vara 30° tro?? samt att asfalten ovan karusellen är ju suveränt fin! skall testa de spåret nästa gång! _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1134 besök totalt |