| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vad säger ni om spacers utan centreringsring?
|
4 besök senaste veckan (13272 totalt) |
|
10 år gammal tråd haha.
Det vart nog spacers med styr om jag inte minns fel. Mvh Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
Re:
Så går det när man använder sökfunktionen, jag lyckades köpa originalfälgar till Pajeron för att allt skulle passa. Och det gör det på tiondels millimetern i teorin. Men inte i verkligheten..
Så jag försöker få tag på spacers som breddar så lite som möjligt.. _________________ Anders Hansson |
||||
|
Massivt trådlyft ser jag...
Men det beror ju på hur tjocka spacers man ska ha. Det finns ju ett läge när spacer är lika tjock som styrningen, då är det ju svårt att få till styrning på spacern... _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||
|
Re:
Kolla med http://manton.se/sv/ mycket trevlig att ha å göra med. . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
fälgar har ofta en rejäl fasning, den kan man utnyttja så man får styrningen djupare i fälgen, man gör en nästan lika stor fas i spacern,då kan man få styrhålet ganska djupt i en tunn spacer, svårt att förklara detta men ni kanske hajar
_________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
|
Re:
Hur lite rör det sig om? 3 mm? _________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Vad säger ni om spacers utan centreringsring?
|
4 besök senaste veckan (13272 totalt) |