| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD
|
2559 besök totalt |
|
_________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
|
Re: SÄLJES: Proweld 200 3 fas svets
3000kr? Bara svetstråden måste vara värt en del? _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
|
Ingen intresse alls?
Sista försök innan den hamnar på blocket. 2500 komplett eller 1900 utan svetstråd. _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
|
Det är bara att flytta?
Jag tror inte det är så enkelt/billigt att frakta den annars skulle jag erbjuda det. _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
|
Re:
Ännu längre norrut? Där vandrar ju isbjörnar på gatorna... Frakt skulle gå med pallfrakt, men som du sa varken enkelt eller billigt. Nåja, jag får leta vidare lite närmre. _________________ Piotr Winciorek |
||
|
Absolut sista chansen nu innan jag lägger ut den på blocket. 2250 för svets med tråd eller 1750 utan!
_________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLD
|
2559 besök totalt |