Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 6011 besök totalt |
Bilsport Action Meet 7 Aug 2004
Hej! Är anmäld till Bilsport Action Meet den 7 Aug! För lite RS körning med min porsche, vilka mer från rejsa kan man tänkas träffa där, vore himmla kul om man kunde snacka lite skit o sparka däck. som sagt här är en citering från sidan http://www.bilsport.se/events/action ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Action Meet 7 Augusti Den 7 augusti går Bilsport Action av stapeln på Mantorp Park. Anläggningen som erbjuder stora möjligheter till all sorts motorsport. På en och samma dag kör vi här: 402 meter på dragrace-strippen vilket ger grymt grepp i asfalten och chans till bra tider! RS-banan där du kan pressa testa bilens väghållning och kurvtagning till max! Bilutställning Putstävling SASCA- tävling" Ha't skönt så ses vi där! Mvh Martin. Ps: Hoppas på bra väder! _________________ ![]() |
||||
Jag ska åka dit. Dock skippade jag att anmäla mig till RS-banan (i en svag stund
![]() _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||
Kul! Varför vågar du inte! Kul och testa sin bil mot sig själv. Ska bli jäkligt kul! Det är ju mot dig själv du kör, så kom igen nu då och anmäl dig! ![]() Jag menar "Hög fart spar tid" / Martin _________________ ![]() |
||||
Antar det är tämligen lite körning för pengarna som förra året? Då var ju kön till RS-banan så lång att de fick begränsa antalet körningar för att alla skulle få köra.
vilket iof inte alla respekterande.... _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
Jag vågade inte för att jag inte visst vilka som kör o så.... kanske värsta proffsen som skrattar åt en för att man kommer där i sin slöa audi.... ![]() men det är väll försent att anmäla sig nu? anmälningstiden gick väll ut den 26:e ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Jag kände att jag borde anmäla mig när jag såg den här sidan i Bilsport
![]() ![]() ![]() Stor version av ovanstående: https://rejsa.nu/m3/press/Bilsport-2 (PS: Det brukar inte vara något problem att anmäla sig lite för sent till RS'en) _________________ ![]() |
||||
Vad tror du Magnus, är det något för mig att ställa upp i med ådin? ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Kostar det bara 150kr eller blir det några goa tillägg för att ratta också?
Helena> Självklart ska du köra RS om du ska dit! ![]() ![]() ![]() mvh/Ragnar _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
Jag är anmäld till RS'n.
![]()
![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
anmäl dig du, helena. så skickar jag med speedstern
![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Så jag ska anmäla mig med speedstern tycker du? Det måste jag ange i anmälan i så fall... men det vore ju trevligt att köra lite speedster ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
du menar mitt "lilla" utbrott va * ![]() Saab klubben gjorde ett fel som de inte ville erkänna ju - sånt som händer. K ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Så, då har jag skickat en förfrågan om det gick bra att anmäla sig trotts att anmälningstiden gått ut. ![]() så nu är det bara att hålla tummarna ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
RS Bana: 150 i entre - 100 för RS banan strippen: 150 i entre- 300 för att köra _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Jag tycker att det finns stora fördelar med att komma med en bil som folk inte förväntar sig så mycket av. Man har ju inte så stor press på sig då (om man nu ska ha det överhuvudtaget, oavsett bil). Misslyckas man kan man alltid skylla på bilen och lyckas man har man kul åt alla tappade hakor ![]() _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
Jag ska dit och köra min GSi och räknar med en tid bland de sämre. Men det är ju som alla redan vet så urbota kul att man inte kan låta bli. Har inte hunnit ordna nån Rejsadekal ännu men blir ju mer eller mindre tvungen att fixa det på nån lunch nu när jag sagt att jag ska komma. Titta efter den mest bögiga bilen så hittar ni min
![]() _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
Jag ska köra RS och är faktiskt anmäld till Strippen oxå.
![]() Men som det ser ut nu blir det bara RS körning för min del. Måste bara hitta någon stans att bo på i närheten så man slipper att slå ihjäl tuppen när man åker hemm i från 05:00. _________________ // Jani Hast |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 6011 besök totalt |