| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Köpes: Märkes skalstol för medåkning gärna svart!
|
1488 besök totalt |
|
Halloj Har ni nån stol liggande?? Skalstol i ok skick(ej no-name) köpes till rätt pris. Skall användas för medåkning så gärna lite större så att alla kan få plats och gänra till rätt pris!
Behöver ej va FIA godkänd maila gärna eller skicka ett PM pete.webmail@gmail.com Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||
|
Re:
Slog en snabb googling och hade svårt att hitta denna fantastiska stol... Nu förstår jag varför.....
_________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||
|
Re:
haha jag sålde den ju till dig av en anledning.... ;-) _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||
|
Re:
Märkning är inga problem! Pris är viktigare! Är ju en medåkar stol!
Är dom svarta? har du länk? PM:a pris! Är det öron-stolar eller vanliga?? _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||
|
_________________ erik nyberg |
||
|
Har eventuellt en sprillans ny svart Bimarco Expert 2 FIA med FIA sidofästen till salu, men den kanske är för fin
_________________ BMW E30 325ix M50 turbo, aktiv 4wd, 7 vxl DCT 900hk. BMW E30 M50 turbo, 6vxl, traction control, boost by gear, 800hk Nisse Järnet |
||
|
EDIT: sålde stolen
Tjena, Jag har en svart Sparco Sprint i gott skick. finns i Nacka. 800:- köpte jag den för, men har inte användt den själv, så du kan få köpa den för 800:- |
||
![]() |
SÄLJES
|
1488 besök totalt |