| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Racingoverall Sparco Sprint RS2 stl. 54 (SÅLD!!)
|
1627 besök totalt |
|
En racingoverall i nyskick. inköpt 2014 FiA Klassad 2 lagers, svart. Dagspris ny runt 3500:- om man kollar runt lite. följ länk för mer info http://www.sparcousa.com/product/sprint-rs-2 säljespris: 2500:- om den ska skickas. 2200:- hämtpris Finns i GBG men kan ev lämnas/hämtas efter överenskommelse.
_________________ Mikael Dalin SpeekEd Racing på Facebook Vill mycket, kan mindre BMW 325 Coupè Långlopp. |
||||
|
Intresserad. Hur stor är den? Söker efter overall som passar mig 183 och 90kg. Hur stor är du?
_________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
||||
|
Re:
Jag är 176 och när jag passerade 100kg va det lite tajt,
_________________ Mikael Dalin SpeekEd Racing på Facebook Vill mycket, kan mindre BMW 325 Coupè Långlopp. |
||||
|
Borde passa alltså. Vill helst prova först. Vad menar du med lämnas? Är du ute på tur uppåt något?
_________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
||||
|
Re:
nja, inte planerat. ska till Mantorp den 8:e och 22:e det är väl enda resorna som är planlagda.
||||
|
Re:
Är det då längden eller höjden det hänger på? _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
|
Re:
Längden tog det stopp på.. _________________ Mikael Dalin SpeekEd Racing på Facebook Vill mycket, kan mindre BMW 325 Coupè Långlopp. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1627 besök totalt |