| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: ORIGINAL Schmidts TH-Line 14" 4x100
|
1176 besök totalt |
|
Hej ! Då bilen ej finns kvar i mitt ägo säljer jag fälgarna. Det är alltså 4st original Schmidts TH-Line. Klassiska tyskstuk/stance fälgar med ordentlig stretch! Det är 3 delade split fälgar som det varken finns obalans i eller läcker luft ur !!! Spec: 14" 4x100 ET 18 8JX14H2 Däcken på fram fälgarna är slut men det medföljer helt nya däck! Det finns en "skada" se bild nr 5 annars finns det minimalt med små kantskrap. Det är fortfarande väldigt bra glans på ytterläparna så låt er ej bli lurade ang bild nr 5 !! Det medföljer 4 navringar : UTV 62,90*mm INV 56,80*mm, 2 set (8 bultar+2 "nycklar" M12X1,5) med McGard låsbultar i original förpackning med koden ifall man tappat bort nyckel hylsan och sen 16 st fina hjulbultar (M12X1,5) se bild nr 6. På bilderna sitter dem rakt på en VW MK2 utan spacers eller något mellan !! Mitt pris för ALLT är 9900:- Nypris per fälg ligger på 3900:- Annars kom med bud. Allt hämtas helst utanför Malmö, men kan möjligtvis mötas vid köp. Ringa gärna eller smsa till 0737202532 kan vara svår att få tag på pga ojämna arbetstider MVH Björn ! ![]()
![]()
_________________ Björn Olofsson |
![]() |
SÄLJES
|
1176 besök totalt |