Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (2761 totalt) |
SÄLJES: vauxhall 220 2,2na
Vx220 2.2na Obs läs hela annonsen!!! Jag har valt att lägga ut en intressekoll på min bil pga flytt och att jag tappat intresset. Motorn gick tom på olja under körning och är därför sönder. Alltså en motorrenovering eller ny motor behövs. Det är en vanlig opel motor som ligger i bla Opel Astran, motorkod z22se. - Motorn är uttagen och isärplockad. - Där sitter Gaz gold coilovers på bilen som rullat max 2000 mil. - December 2013 fick hela hjulupphängningen en renovering med nya bussningar, (Polyuretan) och även lackering. - För perfektionisten finns där lite små saker att anmärka, bl.a. att bilen har lite lacksläpp på sina ställen samt endast en nyckel. - 0-100 5,9sek original, med fungerande motor Emoji wink - Billig skatt och försäkring. - Karossen är byggd i glasfiber med aluminiumchassi och väger endast 870kg. - Softtop och hardtop. Fixa motorn och ha en grym banbil eller nyttja den fullt lagligt på allmän väg. OBS! Detta är ingen bekväm lyxbil!! www.garaget.org/vauxy pris 75000 kr _________________ Sebastian Jönsson |
||
Hej,
Förlåt för dålig info om detta, bilen står utanför Lund i Skåne. Bilen är felfri i övrigt men motorn kass och är ute ur bilen. Där finns små lackskador och lite sliten i stolarna. Inga krockskador osv _________________ Sebastian Jönsson |
||
Re:
Förlåt för dålig info om detta, bilen står utanför Lund i Skåne. Bilen är felfri i övrigt men motorn kass och är ute ur bilen. Där finns små lackskador och lite sliten i stolarna. Inga krockskador osv _________________ Sebastian Jönsson |
||
_________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
Re:
Det stämmer bra att det är den (y) _________________ Sebastian Jönsson |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (2761 totalt) |