Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 3 besök senaste veckan (33164 totalt) |
Mannen sveper in med sin myndiga men ack så fagra stämma och viftar med sitt trollspö
![]() ![]() I like. Nämen godnatt på den då ? ![]() Kanske Andreas ska återgå till Audi i Audi tråden, skapa en ny tråd för smurfmobilen och vi tar vår "vemkommeråkafortast2016uppviglingspårenskånskatrådadiskussionsajävel" i vårt slutna BMW forum ? _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||||
Re:
Blir lätt timeattack stuk på diskussionen ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Re:
Nu förstår jag inte alls vad du menar ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||||
Re:
![]() Andreas är nog redan medveten att det hänger mest på chauffören. Låter bra med slicksen. Fast det enda jag skrev var att det skulle bli jämnt, inte att någon hade en fördel. Känns inte direkt som en bortförklaring. Om inte annat visar väl tusendelsdiskussionerna mellan Rickard och Blixt att det borde kunna bli jämnt. _________________ Anders Eriksson BMW X4 M40d BMW 130i loaded BMW M4 GTS |
||||||||
Re:
Haha! Ja och Samuel satte ju lixom nivån på vad som var "race incidents" på Padborg. Min löjliga snurrning på Kullen va ju bra töntig ändå! ![]() _________________ Kim Karjalainen Team 57 Motorsport |
||||||||
Re:
Jag skulle inte mentalt klara en 360 under bron där kan jag säga. _________________ Anders Eriksson BMW X4 M40d BMW 130i loaded BMW M4 GTS |
||||||||
Re:
Haha! Äh det va ju som att knäcka ett ägg, eller gå på toa, gick ju 2 sek fortare efter! ![]() _________________ Kim Karjalainen Team 57 Motorsport |
||||||||
Re:
Jag har iofs aldrig någonsin använt mina åsikter om reglementet som ursäkt till att jag inte har vunnit. Mina två konsekventa bortförklaringar jag har använt de senaste tre säsongerna är att jag inte har tillräcklig erfarenhet eller att jag aldrig kört på banan, vilka borde vara fullgoda ursäkter ![]() ![]() _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||||
Här blir man tydligen omnämnd, det är kul
![]() Dock har jag en synpunkt på snacket om bästa tider, jag har väl aldrig varit den snabbaste eller bästa på banan, men däremot så har vi tagit poäng i varje tävling och stått på pallen i många race, därav av att vi vann Special 2010 och 2013 och därimellan tvåa och trea i totalen, Vet inte hur många pallplatser som vi tagit totalt genom åren. Det handlar inte alltid om att vara snabbast ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||
Re:
Klok som en ångad bäver med kladdiga polyper ![]() ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||||
Re:
Väldigt otolkbart och svårt att svara på. Har du något emot mig så säg det rakt ut istället. Har inget emot dig utan önskar dig lycka till 2016, hoppas du slår alla varvrekord och vinner alla race. _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||
Re:
Hjärtat, jag har absolut inget emot dig. Ett enfaldigt försök att vara rolig ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||||
Re:
![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||
Re: Audi R8
Tiden har mest gått till bmw-bilarna faktiskt. Men så fort det har lugnat sig lite så fortsätter jag med Råttan! ![]() ![]() _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 3 besök senaste veckan (33164 totalt) |