Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
2 besök senaste veckan (2042 totalt) |
KÖPES: Fälgar Volvo Gemini 7x16
Hej! Är på jakt efter en uppsättning Gemini-fälgar, ska på R-däck så om de är med eller utan däck och i vilket skick däcken är i sånt fall spelar ingen roll så länge fälgarna är OK. Tips mottages mer än gärna också! ![]() _________________ Filipe Skagerfält Nu: Camaro Gen 5 V8 Thundercar Har haft: Volvo 940, VolvoCupen |
||
Re:
Tjena! Nja inte i första taget tyvärr, ska se om jag kan få tag på Gemini-fälgar först men om jag inte gör det så kan det vara intressant. Vad har du för mått på dem? _________________ Filipe Skagerfält Nu: Camaro Gen 5 V8 Thundercar Har haft: Volvo 940, VolvoCupen |
||
Hej
Volvo 16" fälgar jag har kört med i Volvocupen. Sitter Yokohama enhetsdäck på för denna serie. Skick=använda men fortfarande körbara. _________________ Dennis Berglind ------------------- BMW M3 e36 Racebil Porsche 997 GTS -Såld Volvo 850R Racebil -Såld |
||
Re:
Hej igen, Inte helt ointressant men skulle helst vilja få tag på gemini-fälgarna då jag är nöjd med de och vill ha en likadan uppsättning. Återkommer till dig och ser om du har de kvar om jag inte hittar mina prio 1 inom närmsta tiden! _________________ Filipe Skagerfält Nu: Camaro Gen 5 V8 Thundercar Har haft: Volvo 940, VolvoCupen |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
2 besök senaste veckan (2042 totalt) |