Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 14576 besök totalt |
Kom på att jag jobbar halvdagar, så jag kan åka på dom här nu
![]() ![]() |
||||
|
||||
Jag ska vara flaggvakt den 11e, och undrar om det är nån som kör Sthlm till Sviestad som man kan få stjuts med? Helst ska jag vara nere till 16.
|
||||
Re:
Jag kommer åka från stockholm till lkpg den dagen och även tillbaka sen på kvällen. Utgår ifrån Gröndal _________________ Niklas Jonsson Billös och klubblös ![]() |
||||
Re:
Tjena Niklas, klockrent, tack! åker gärna med, kan ta mig kommunalt till Gröndal, skicka mig ett PM med en address bara ![]() |
||||
Planerar att åka ner på måndag 11e jag med
![]() *Edit* Är det fortfarande 17.00 som gäller för insläpp? |
||||
|
||||
|
||||
Re:
U bet! LMS har byggt nytt fik! Kokt korv + bröd 20 pix tror jag. Burgare för 50pix, mkt gott! ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Det var riktigt kul att vara med o kika trots att det fick bli som åskådare denna gången.
Det ger ännu mer sug att ta med clion nästa gång men vill nog ha fräschare bromsar innan jag ger mig ut 1a gången på Sviestad. En härlig blandning av bilar ger kontrast och bevisar verkligen att man kan åka med vad som helst egentligen. _________________ Mikael Holmfeldt 9-5 Aero näre svänger El Camino näre inte svänger |
||||
Ser fram emot nästa gång, förhoppningsvis blir det min första bankörning, någonsin! Men var hittar man mer information om förfarandet? Föranmälning, anmälningsavgift, bilkrav, förarkrav etc?
_________________ MVH/ Fredrik Henriksson "But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum |
||||
Välkommen till ett livslångt nytt beroende!
![]() http://idrottonline.se/LinkopingsMS- _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
![]() Jag hoppas på ett snabbt nedsjunkande i träsket! Men då är det ju dags att ställa på bilen, och serva den, och fixa däck, och ordna med skyddsutrustning. Stress direkt! _________________ MVH/ Fredrik Henriksson "But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum |
||||
Re:
www.rejsa.nu/Bankalender.asp?Arrang% _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 14576 besök totalt |