Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (9040 totalt) |
Är också hemkommen efter en väldigt trevlig resa!
The virgin is taken 040730 ![]() Fy tusan vilken härlig bana. Ända nackdelen (så som jag såg det) var att den slukade däck. Men, det är bara att häva på nya puckar och ge sig ner igen lite senare i höst. _________________ Mr Enochsson |
||
Hur fort körde du? ![]() _________________ ![]() |
||
Har pillat ihop lite bilder här:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=144163#144163 _________________ Mr Enochsson |
||
Jag har ju kört en del "framkrafs" på ringen men jag tycker inte det sliter så mycket däck på ringen!!! ![]() Framförallt inte i jämförelse med våra svenska banor. ![]() okey texten på utsidan av Polons däck kanske suddades ut, men det är en annan historia... ![]() Det blir ju lite mer anonymnt utan text! ![]() Vad kör du för bil föresten?!? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
En Peugeot 206 Har ingen erfarenhet av de svenska banorna ännu (ska skaffas), men är det som ni mer erfarna banåkare säger att ringen är snäll mot däcken i jämförelse, så lär jag få högt däckkonto ![]() _________________ Mr Enochsson |
||
Tilläggas ska väl att p.g.a mitt extremt dåliga spårval (av oerfarenhet ) var en betydande orsak till slitaget + ganska mjukt gummi...
De fyra små liven skrek och tjöt i varenda sväng ![]() EDIT: Har läst på lite i Däck för banåka, och kan konstatera att det inte slet överdrivet mycket för banåka...My Apologies! Det SKA tydligen ta på däcken ![]() Men, men är ju som sagt ny på det här med banåka, alla är vi barn i början. _________________ Mr Enochsson |
||
Fina bilder!! Vet du vad det var för tvreportage de gjorde? _________________ ![]() |
||
Vet inte men Det stod Auto sport på deras bil. Vet inte vem Damen i fråga heter heller, men grann det var hon. Inga proffsbilder, men acceptabla för att vara en DVD-kamera. _________________ Mr Enochsson |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (9040 totalt) |