Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3754 besök totalt |
Eller den optimala kombinationen bruksbil/bandagsbil? Det är annars ingen lätt uppgift. En M2 utstrålar mycket attityd och har också det, det som jag brottas med är att i vardagen känns den too much och på banan ger den det som alla andra överkomliga gat-prestandabilar ger - man kör ett pass och inser att bilen är en gatbil och att en racerbil är en racerbil. Och att det är racerbilar jag vill köra på bana.
_________________ Peter Sundfeldt |
||
_________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
Randy Pobst blev ju lite förvånad när M2an var snabbare än M4an på deras bana, och mer skoj.
Men "knubbdesignen" är lite svårsmält. |
||
Audinörd som man är så kan man inte låta bli att gotta sig i att den fick spö rakt fram.
![]() Annars är ju båda synnerligen trevliga bilar som man inte skulle tacka nej till. ![]() _________________ Sebastian Ekelund 1977 Datsun 280Z (SCCA widebody) |
||
Jag gillar BMW men som gatbil skulle jag välja Audi alla dagar i veckan. När jag väl kör inspirerat så är det kul nog att ligga på gränsen till vad däcken klara på allmän väg. Vill jag verkligen köra av mig så är det MC eller räserbil som gäller.. _________________ Anders Hansson |
||
Skulle ta BMW'n alla dagar i veckan även att Audifemman låter så fint.
Peter är för jävla bra på detta, kul att se en testförare som kör fort på bana och inte bara brett med så mycket däcksrök som möjligt! Plus för det. _________________ Daniel Karlsson |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3754 besök totalt |