Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2574 besök totalt |
SÄLJES: Bmw e30 323i Bmw Cup
Bmw e30 -85 323i Nu är säsongen igång, kanske någon som inte hittat bilen ni söker? Då kan ni kolla hit. Vill ni bara ut och köra direkt så är detta bilen för dig. Under vintern är den renoverad, då mycket är bytt. Vagnbok 2007, 2012, 2013 Välbyggd helbur och mycket bra väghållning. Självklart ingår racestol och även bälten Sabelt Bara tuta och köra. PRIS 74.900 / Pierre Svärd ![]() _________________ Pierre Svärd |
||
Bilen såld!
Kommer att åkas i BMW cup 2017!! Med vänlig hälsning, Mattias tebax på asfalten ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Talonen Bavariacup 2017 2:a i std klass Bmw 135 m3 GTR banracingbil Husqvarna 350 2020 Enduro Husaberg 570-11:a RallyRaid Mustang cab 07:a |
||
Re:
Varför vänta till 2017 , verkar ju vara i skick. vagnbok fixar vi på plats om du vill. Björne _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
Hejsan!
Okay , intressant!!! ![]() Aug , mantorp skulle vara fantastiskt, dels för att jag kört runt där ett par varv tidigare...Långlopp MSLS ![]() Skulle bara vilja veta lite mer exakt vad som krävs....?! Kan du Pm ditt Mob nr , så ringer jag GÄRNA upp å snackar lite ![]() _________________ Mattias Talonen Bavariacup 2017 2:a i std klass Bmw 135 m3 GTR banracingbil Husqvarna 350 2020 Enduro Husaberg 570-11:a RallyRaid Mustang cab 07:a |
||
Re:
Det är lugnt jag kan lägga ut det här då även finns på SBF under reg bes så det är inget hemligt. 0707335266. Björne _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
2574 besök totalt |