| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Qstarz BT-Q818XT 10Hz!
|
2693 besök totalt |
|
Jag säljer min GPS receiver Qstarz BT-Q818XT 10Hz! Ungefär 3 år gammal, jätte bra. Ingen fel. Ideal för Harrys Laptimer eller Racechrono. Tillverkare: http://www.qstarz.com/Products/GPS%2 Med original förpackning och tillbehör Pris: 600SEK _________________ M!ke 5chmid |
||
|
Funkar denna verkligen med IOS?
Hade en sådan när jag körde android/race chrono vilket funkade bra, när jag senare gick över till Iphone/harrys laptimer så var de tyvärr inte kompatibla. Fick köpa mig en Dual XGPS 150 istället. EDIT: såg nu att Harrys finns även för android, du menar säkert att den funkar till Harrys för android? _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
Inte för att sabba din försäljning, men det går att beställa en ny likadan från Ebay för 650kr inkl frakt. Bara så du vet.
I övrigt en bra GPS puck. Kör med en likadan själv till min Android-lur. Funkar även till äldre Nokia med Symbian. _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||
|
Re:
http://www.ebay.com/itm/Qstarz-BT-Q8 Gissningsvis samma länk som du tittat på. Oftast slipper man tull och moms, men har man otur så. Billigaste från England ligger på 890 kr inkl frakt och moms. http://www.ebay.com/itm/Qstarz-BT-Q8 Hur som helst, bra grejer är det i alla fall. _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||
|
Jag köpte från Kanada förra året, fick inga extrautgifter, varken tull eller moms. Och varför skulle man betala extra moms, de är ju kanadensisk moms som ska betalas och den ska ju vara inkluderat i priset på ebay, där listas väl aldrig nått utan moms.
Instämmer också att de är en bra puck, justera priset lite så kommer den nog bli såld direkt _________________ Torbjörn Nyberg |
||
|
Re:
Svenska Skattevärket bryr sig inte om du betalat moms i Kanada om du har otur. Oftast slinker sådana här mindre försändelser igenom. Men ibland fastnar dem hos tullen och bestraffas då med svensk moms och tull. Har hänt mig ett fåtal gånger jag beställt från USA tex. _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||
|
Man måste betala moms och tull för värden av sak inklusive fraktkostnad tull tror saken är värd i Sverige. Varken värden i eller vad du har betalt i Kanada gäller, om tullen är rigorös.
Jag hade havt det nöjen med Tysk tull för import av en Garmin GPS fran US. Men ibland man är lykling och måste betala ingenting. _________________ M!ke 5chmid |
||
|
Re:
Korrekt, därför är det smidigt att handla inom EU. Inga extra kostnader utöver det mellan dig och säljaren. Men ibland har man tur som sagt var
_________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
|
2693 besök totalt |