Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 10173 besök totalt |
2016-07-22 Opel Speedster Superstage "Christoffers Min
Då var det dags för Christoffers Minne 2016! Jag har bokat Fredagen Den 22 Juli # samling kl 08,30 # Platsen är Emmaboda flygfält, Från Emmaboda, kör någon km mot Nybro, tag höger (du ser var de är) # Körning får ske mellan kl 09,00 - 17,00 med uppehåll för lunch 12-13 # Inget licenskrav. # Hjälmkrav. # Använd heltäckande bomullsklädsel eller föraroverall för din egen skull. # All körning sker på egen risk. # Ljudmätning kommer att finnas uppställd vid banan, max 95dbA. (inget problem om du har någon form av ljuddämpning) # Opel Speedster och systerbilar typ Lotus exige/elise välkomna, andra bilar vid platser över. # Antal ekipage är begränsat till 15 st # Pris per ekipage är 620 kr # Avgiften sätts i på konto 9150 2344663 (skandiabanken) märk med ditt namn/nick # Återbetalning sker endast om ersättare finnes. # Startavgiften skall vara betald senast 22 Maj. Om inte så går platsen till reservlistan. Anmälningslistan: 1. Sliparn (bet) 2. RacerJo (Bet) 3. Oneyet (Bet) 4. Speedsterspeed (Bet) 5. Jordfräs (Bet) 6.Fege Honda Civic (Bet) 7.Role Miata (Bet) 8.Gerhard Hayabusa Turbo Se7en (Bet) 9.Janne Ginetta G34 Turbo (Bet) 10.Jocke Saab 9-3 (Bet) 11 Victor Porsche Cayman (Bet) 12. Arne Ekelund, Saab 9-3 (Bet) 13. Violetta Persson Subaru Impreza (Bet) 14. ------------------------------------------- Reserver: Johan Kronborg Johan Kronborg 2 _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||
Väldigt trevlig och bre arrangemang tidigare! Kan tyvärr inte närvara då jag redan är uppbokad på annat, men önskar er lycka till med väder och körning
![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||
Re:
Jag också, jag får kanske ändra mitt mål "under 1.30" och istället ha målet max 10s efter dig ![]() ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Platser kvar? De här körningarna brukar ju bil fulltecknade innan man hinner blinka.
Då passar jag på att signa upp, betalning kommer typ strax (har också SkandiaBanken så då går det direkt). ![]() _________________ ![]() Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 |
||
|
||
Sign me up, jag tar den sista platsen. Blev inte mycket körning för mig på Kinnekulle i helgen så nu lockar Superstage ännu mer i år. Behöver slå mitt R-däcksrekord på 1.26.72.
![]() Jag tar med min tidtagningsutrustning som loggar direkt in i Excel. Fungerade sådär förra året, men jag hittade anledningen till det. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 10173 besök totalt |