Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2577 besök totalt |
2004-07-30 Audi Club Schweden - Summermeet Banträff
http://zlobo.bounceme.net/zlobo/car/ _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||
Japp! Jag var där och det var premiär för mig på Falkenberg. ![]() Först när klockan blev 17.00 så fick vi köra hela banan (det var någon regel (miljö?) som sa att man inte fick köra hela varv på banan innan dess?). 3 timmars körning blev det i alla fall och även om jag hade lite problem med bilen (tappar all turbotryck på 4:an efter 4000rpm) så var den skitkul att köra!! _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||
det var kul som fn. Trodde inte banan var så snabb när man drog förbJoi huvud posteringen la man i 5:an.
Testade mina slicks för första gången.. bilen blev som en dröm. skall nog köra på kinne kulle i slutet av denna månad, då får vi se hur bilen funkar där. _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||
vilken dag
grymt fint väder och massor av snabba bilar. tyckte det var många som fotade och filmade men har inte hittat några filmer från träffen, kommer kanske . blev klart överaskad av banan, viste att den var snabb men den svängde ju också och inte bara åt höger. alla med audi kommer väll till kinnekulle den 28:e. mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
2577 besök totalt |