| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Megane RS 275 Cup 2016
|
2518 besök totalt |
|
Säljer nu pga tjänstebil min Renault Megane RS 275 Cup 2016 med helt rätt specar! Bilen är i nyskick och har vårdats mycket ömt under den korta tiden jag haft bilen. Köpte bilen ny vid årsskiftet och den har följande utrustning: Titangrå (ny färg för 2016) 19" Äkta Trophy-R -fälgar med helt nya Michelin Cup 2 235/35 (17.000:- hos Renault bara för fälgarna exkl däck, skall normalt sett inte gå att köpa dessa om man inte har en riktig Trophy-R) Svarta 18" originalfälgar med Nokian Hakka R2 vinterdäck Cup-paket Recarostolar RS-Monitor 2.0 R-Link 2.0 GPS, blåtand, telefon osv Keramiskt lackskydd från Gtechniqs (12.500:-) Xpel Ultimate stenskottsfilm, överlägset bästa filmen på marknanden över front, kjolar, tak, trösklar samt skärmbreddare (Ca 20.000:-) 3" Catback från Simons Panelfilter i originalluftburk Trophy-dekor Svart emblem fram Motul RBF 600 -bromsvätska Bilen är mycket sparsamt körd och motoroljan bytte jag vid 500 mil, i samma veva bytte jag även till RBF 600 -bromsvätska. Den är alltid handtvättad och har inga repor, dörruppslag etc utan är i nyskick. Den har precis passerat 800 mil. Säljes endast pga tjänstebil samt att jag redan har en annan bil som ren bus/banbil. Fem års nybilsgaranti. En framtida klassiker som kör ifrån det mesta när det svänger! Bilen finns att beskåda i Täby norr om Stockholm. Pris 279.000:- Mvh Tobias Ericson 0735075734
_________________ Tobias Ericson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2518 besök totalt |