Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1924 besök totalt |
Licenskurs Sviestad 13/8, nån mer som ska dit?
Hej tänkte ta och förvärva mig en licens och har bokat in fredagen den 13:e (!) augusti på Sviestad. Är det någon mer som går i samma tankar och kommer dyka upp där? _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Är ungefär halva dagen "praktik" på banan och av den tiden är ungefär hälften körning och hälften är teori om spårval och annat. Kul och bra kurs tycker jag även om föreningsbiten var underlig och i stora drag helt onödig. Bara en massa rabbel om personer på olika positioner. Vem minns 25 namn i just deras distrikt och vad dessa gör
![]() _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
Kan tänkas vara intressant. Ligger rätt nära min hemort. Var kan man hitta mer info?
![]() P.S Har kollat här utan resultat.. ![]() _________________ Mr Enochsson |
||||
Skulle tro att det finns mer info på www.lms.se
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
ja...
![]() _________________ Mr Enochsson |
||||
har du kollat här?
_________________ Tord Ringenha11 |
||||
Kan verkligen rekomendera kursen, vad gäller körningen blev jag verkligen förvånad att man fick köra så mycket, både med och utan instruktör, passa på att ta med instruktörer så mycket ni kan, det är kanonbra !!
![]() Alla inblandade var mycket mycket erfarna och jättetrevliga ! ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
![]() ![]() Då måste jag försöka komma loss så vi kan skaka lite tass. ![]() |
||||
Kul!! Dock så blir det inte BMW åka, utan med Returnias eminenta Golf Mk1 ![]() |
||||
jo, jag är ju medlem där med... men när jag frågade där så var det snack om att det skulle ordnas nåt, blev det denna gång då? det närmar sig nu... ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Någon som vet hur det brukar vara med kvällsmat på dessa kurser på fredagarna?
Vill minnas att det stod något om rejäl eftermiddagsfika. Men kursen håller ju på till kl 22 ikväll. Tills dess är man väl bra hungrig!!! _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
jo, jag har funderat på det med... men det var så det stod... _________________ Tord Ringenha11 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1924 besök totalt |