| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Abarth Punto Evo Scorpione Limited Edition -12 SÅLD
|
4276 besök totalt |
|
S Å L D En av 199 tillverkade och enda exemplaret i Sverige. Välvårdad, regelbundet servad och aldrig trimmad samt riktigt rolig att köra. Importerad av mig själv från Tyskland så all historik finns. Bilen hade stått som utställnings ex i Italien och köptes av mig 2013 med 10km på mätaren. Den är tillverkad och uttagen 2012. Reg nr: DYM347 Mätarställning: 2750 mil 180hk och 270Nm Abarth Koni dämpare med FSD ventil. Fabrikssänkt. Flytande och borrade framskivor med 4-kolvs Brembo ok och borrade skivor bak. 18" Abarth Scorpione fälgar med bra sommardäck 17" Abarth fälgar med bra fritionsdäck Sabelt Alcantara skålade sportstolar Stora stereon med Blue & Me, GPS/Navi och sidomonterad baslåda Farthållare Allt som gick att få i tillval finns på denna bil förutom glastak. Är du sugen på en Abarth 500 eller 595 bör du definitivt ta en titt på Punton om du vill ha större bil. Säljs eftersom vi behöver större bil. Kan tänka mig att byta mot BMW 5-serie kombi eller Audi A6, inga andra byten av intresse endast cash. Priset kan diskuteras med en sann entusiast! Jag finns på 0739 92 92 26 MVH Almir Orle Filmklipp på bilen i fråga: https://www.youtube.com/watch?v=LACU Blocket annons: https://www.blocket.se/stockholm/Aba
Bild med vinterhjul
|
|
Nyservad och genomgången idag med stämplad servicebok i vanlig ordning. Blocket försäkring mot oförutsedda problem i 6 månader från köpdagen och 15% på bilförsäkringen hos If. Bara att tuta och köra, dessutom släpper jag den för 140 tkr. Efter helgen har den passerat 2800mil. Finare exemplar blir svårt att hitta.
|
|
|
|
Fortfarande till salu, har fått respons från utlandet men det vore trevligare om den stannade kvar i Sverige.
|
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
4276 besök totalt |