Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
384 besök totalt |
KÖPES: Transport av lite delar från karlstad till stockholm
Nån som åker från karlstad till stockholm inom snar framtid? Har en spindel och lite smådelar som jag skulle behöva. Betalar självklart för det och kan lösa både avlämning på vald plats i karlstad med omnejd och upphämtning i stockholmsregionen. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Re: KÖPES: Transport av lite delar från karlstad till stockh
Vi tävlar på Kinnekulle på fredag denna vecka så om du kan få prylarna dit mellan torsdag kväll till ca 16-16.30 på fredag så kan jag ta med dem till Stockholm. Jag vet att det är en bit mellan Kullen och Karlstad men det är ju i samma region iaf... _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Re:
![]() _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
384 besök totalt |