| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW M3 E46 Supercharged TRACKDAY -SÅLD-
|
4603 besök totalt |
|
Extremt påkostad M3:a som tagits mycket väl hand om. Bara glida på gatan eller köra hårt på banträffar? Med denna bil kan du göra båda. * Titansilver * Nybesiktigad och skattad året ut * ESS VT500 custom kompressorkit med 4" skräddarsydd intercooler med 3" rör, andra spridare och annan programvara effekt ca 600hk+. * Zeitronix bredbandslambda med avgastemp * Helsmidd motor , CP kolvar 10:1 med HD kolvbult, H-profil från PPF, VAC motorsport oljepump, Coopering packning, L19 toppbult, viktat , balanserat vevparti m.m * Supersprint grenrör "race" stepped headers + SS sportljuddämpare * Sachs race tryckplatta + organisk lamell (Även "ny" växellåda, 7000mil) * Diffbroms Mobimech 40% verkan med andra ramper, anpassad för optimalt grepp vid bankörning (dyrt) * Shiftlight (programvara från CSL) * ALLA bussningar bytta till Millway och powerflex på hela bilen. * Förstärkt bakvagnsinsfästning med Turner motorsport plattor (svetsat) * Bränslesystem med catchtank och Bosch 044 pump + Walbro 450 intank * Frambromsar, E92 skivor med Porsche GT3 6-kolvs ok och PFC08 belägg runtom, stålomspunna bromsslangar fram. * Chassie bilstein PSS10 med justerbara topplagringar * H&R krängare fram & bak med justerbara droplinks * Justerbara camberstag bak * CSL original baklucka * Bmw CSL 19" fälgar med Falken däck Extra tillbehör: Lättviktsfälgar Apex ARC-8 9,5x18" med Michelin Cup 265-35-18 x 4 Sparco EVO 3 lättviktsstol 1st *oanvänd* Underede och sidofästen till ovanstående från fartfabriken. Klar för Trackdays för dig som vill köra på bana. Pris: 280.000kr Ring Magnus på 0705576951 det finns massvis att berätta om denna fina bil. Endast intresserad av ett byte om du har en E93 cab i fint skick.
_________________ - Jonas Eriksson - // Tel: 0707902629 |
||||||
|
Re:
SÅLD! _________________ - Jonas Eriksson - // Tel: 0707902629 |
||||||
|
Re:
Grattis _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
|
Nu vet inte jag alls vad denna bilen gick för. Men jag har själv en riktigt bra och påkostad e46 m3 med Ess vt2 575 kitt och massa annat godis till motor, väghållning, utseende osv.. Besiktigad i våras!
Den som letar liknande bil kan höra av sig då jag kan tänka mig att sälja den. Ursäkta trådstölden.. _________________ Victor Rönning |
||||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
4603 besök totalt |