Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Nybörjarsvängåkaforum Första gången på asfaltsbana ! | 5984 besök totalt |
Hej, jag tänkte åka på bana nu 21/7 i eskilstuna om vädret tillåter.
jag undrar om ni vet hur det funkar med engångslicens? Hur är körningen upplagd? Är det bara dyka upp vilken tid man vill? Ska man anmäla sig om man vill köra? Kan man få kontakt med nån som har hand om det? _________________ Andreas Kindmark |
||
Här har du all info! Lycka till, du kommer ha dunderkul https://www.facebook.com/events/1089 |
||
jag kan hjälpa dig med licensinfo.... dom använder SMA.... och om du inte har så kan du antingen köpa det själv på www.svenskamotorsportalliansen.se under fliken FÖRARE ..... och då har du valet på årslicens för 550kr som gäller ett år från köpedatumet... eller engångslicens för 150kr eller så kan du köpa engångslicensen av arrangören på plats. resten av infon... kontakta dom på FB sidan med pm så får du nog svar. |
||
Jag har ingen aning.... då jag bara driver SMA som är förbundet som sköter om licenser och försäkringarna.... utan prova hitta nån som har hand om arrangemanget..... vilket jag idag inte har koll på... men du kan prova ringa Johan Heggbladh .. 0702768373 .. som är den som har hand om banan, han vet säkert mer om vem som arrangerar om det inte är han själv. |
||
|
||
Ovan stämde och man ska täcka för pluspolen på batteriet. Tack för en kul dag Gröndalsgänget !! Det gick bra,flera tyckte jag körde snabbt så det var kul att höra! _________________ Andreas Kindmark |
||
Nybörjarsvängåkaforum Första gången på asfaltsbana ! | 5984 besök totalt |