| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT
|
4457 besök totalt |
|
SÅLT
Hej Nu nytt bättre pris! Jag vill sälja följande delar från min 1602 Touring -72 som jag håller på att bygga om. Bilen är körd senast i somras och alla delar fungerar. Det som finns till försäljning är: Motor M10 1,6l, komplett inkl allt (motor, generator, startmotor, kylare(dålig) mm) + växellåda 4-vxl - 1500kr Kardan (dåligt stödlager) - 300kr Bakvagn, komplett (diff, drivaxlar, brygga, bärarmar, bromsar etc.) - 500kr Framvagn, komplett (stysnäcka, balk, fjäderben, styrstag, bromsar etc.) - 500kr Bensintank, inklusive pump mm - 500kr Pedalställ inkl. bromsservo - 300kr Baksäte, delbart - 300kr Delarna är lösa och redo att säljas! Delarna finns på Södermalm i Stockholm och skickas inte. Nya bilder! (2012-11-21)
_________________ Björn Philipson ----------------- BMW 02 Touring -72 BMW 130i -06 (BMW 540i Touring -95) (BMW 323ti -00) |
||
|
Här är ett par bilder på baksätet, jag skulle säga att det är i bra skick! Helt original, inga modifikationer.
Färgen är svart, skinn på sidorna och rutmönster i mitten. Skitiga på bilderna.
_________________ Björn Philipson ----------------- BMW 02 Touring -72 BMW 130i -06 (BMW 540i Touring -95) (BMW 323ti -00) |
||
|
Är det samma tankar på touringen som vanliga sedan?
Isf har du några bilder på tanken lös? Det jag är intresserad av i första hand är om den är rostig under kanten den ligger monterad på org. Vi hade en som såg jätte fin ut ovanifrån men som nästan hade rostat av baljan underifrån. maila till fredrik84eriksson@gmail.com om du har möjlighet att skaka fram bilder. _________________ Fredrik Eriksson http://bilder.535twinTURBO.com - https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=66354 |
||
|
Re:
[quote="3riksson"]Är det samma tankar på touringen som vanliga sedan? Isf har du några bilder på tanken lös? Det jag är intresserad av i första hand är om den är rostig under kanten den ligger monterad på org. Vi hade en som såg jätte fin ut ovanifrån men som nästan hade rostat av baljan underifrån. maila till fredrik84eriksson@gmail.com om du har möjlighet att skaka fram bilder. Passar inte _________________ Stefan Söderstedt |
||
|
Re:
Nej, tyvärr. Jag säljer endast listade delar kompletta. _________________ Björn Philipson ----------------- BMW 02 Touring -72 BMW 130i -06 (BMW 540i Touring -95) (BMW 323ti -00) |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLT
|
4457 besök totalt |