Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 6011 besök totalt |
Skall du köra på strippen så kan du lösa en endagars licens (PR licens) men för RS borde ju din Racinglicens gälla. Kommer du att åka Ådi eller speedster? Vi syns där ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Jag ska bara köra RS Jag är anmäld med Speedstern ![]() ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||
Då kan jag väl få låna den svarte ![]() ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
tror inte att den skulle uppskattas där
![]() dessutom lånar jag bara ut bilar till det kvinnliga könet (fröken mjuk! du vet.) och eftersom mäkinen och magnus förfaller lite feminina, så går det bra också ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
de 100 kr de tar för RS banan är en "startavgift"... så den måste allla betala... då RS banan inte har krav på någon licens alls Helena - skall du prova Toyotan en gång då ? ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Jag kommer bestämt ihåg att jag var tvungen att lösa en PR licens något av dom gångerna jag kört RS på Actionmeet. Eller e jag helt åderförkalkad? ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Förra året tog dom betalt för licens fast man redan hade en riktig. Vi ses på lördag för jag ska också köra RS. ![]() _________________ bmw bmwsson |
||||||
jupps.. det stod även i BILSPORT att det kostade 50 kr att köra RS... & när jag skulle betala så tog de 100 kr. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 6011 besök totalt |