Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1639 besök totalt |
SÄLJES: OZ F1 Fälgar (med dåliga däck) 15x7 4/100
2 uppsättningar OZ F1 15x7" 4/100 med 43mm offset, navhålet är 60,1 mm så dessa fälgar passar på de flesta bilar som har bultcirkel 4/100. Vet inte vikten på ren fälg, det jag kan söka fram säger 8,9 kg vilket jag tror är rimligt. Den ena uppsättningen har Renault centrumkåpa och gatdäck som med lite god vilja klarar ett par mil till. Den andra uppsättningen har R-däck monterade, det finns mönster kvar men sist jag körde med dem var det riktigt hala. Båda uppsättningarna är i bra skick men det finns mindre märken på dem. Söker du utställningsfälgar är dessa fel men behöver du fälgar till banan eller inte är kräsen är dessa perfekta ![]() Pris, vettigt bud. Kan skickas med bussgods eller eventuell billigare lösning beroende på var i landet de skall levereras. Jag skall till Västervik, Strängnäs och Karlskoga under augusti. Till Stockholmstrakten brukar det gå att lösa om det inte är panik ![]() Med R-Däck och utan centrumkåpa ![]() ![]() Med gatdäck och med centrumkåpa ![]() ![]() _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1639 besök totalt |