Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
613 besök totalt |
KÖPES: Intercooler med aluminiumgavlar
Som ovan. Helst inte tjockare än 1,5" & längdmässigt 50-60 cm. Även tips om vart hitta te.x lastbils-intercooler eller dylikt mottages tacksamt ![]() finns här på rejsa eller på: martenssonb@gmail.com _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
Hej.
Har lastbilsintercooler att sälja. Mått = 600*600*60 har jag för mig.Kollas givetvis vid intresse. Hel och fin. Det som är bra med denna är att den är av äldre modell med tätare mellan cellerna jämfört med moderna LV-intercooler. Motsvarar cirka en modern bilintercooler. Slimmade gavlar som går att använda vid nerkapning. Jonas, 0703 587501 _________________ Jonas Andersson. Kör Volvo 244 Turbo på bana. Volvo 850 som brukis. Ford Sierra på vintern. |
tjena.
Kan vara intressant. Jag har svårt att komma åt telefon fram till kommande Onsdag. Kan du skicka lite info via pm eller mail så vore det uppskattat. Bild, Pris? _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
![]() |
KÖPES
![]() |
613 besök totalt |