Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2616 besök totalt |
Jag funderar på att mellanlanda med hoj vid ringen 14-17 augusti, någon kändis härifrån som planerar att vara där då?
Tänkte mest insupa atmosfär och kanske köra ett par varv med hoj, aldrig gjort det tidigare. Ska vidare till England sedan för fortsatt semester. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||||
Klart vi är kändisar! Speciellt efter vår parallelldrifting genom hela Parisern. ![]() Jag har inte varit där sedan 2003, vad är vettigt boende? _________________ Anders Hansson |
||||||
Ahh, det var tider det! Hade nästan glömt bort det, tack för att du väckte det minnet till liv! ![]() Jag brukar bo på Pension Daniels, det ligger jämte RSR garaget vid Antoniusbrücke (dvs mitt mellan byn och påsläppet). De hade tyvärr fullt nu när jag bokade 11-17 men då du kommer senare kanske de har rum. Den här gången kommer jag bo på Pension Familie Daun mitt i byn i samma korsning som Rent4Ring. Lista på boenden finns här! Notera att det finns flera Daun om du vill bo på samma, så du bokar rätt ![]() Mån/tis är det kvällskörningar på Ringen så då blir det nog lite utflykter kring Moseldalen, har du något planerat eller idé? _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Nice, inget planerat mer än att göra det som ett delmål på min resa. Rullar från Malmö söndag, kanske stannar någonstans på vägen. Får se. Ska kolla boende i veckan som kommer. _________________ Anders Hansson |
||||||
Vi tänkte nog åka till Mosel faktiskt ![]() Sen turistkörning 17.15-19.15 för att sen käka, sugen att hänga på? _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2616 besök totalt |