Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (1066 totalt) |
KÖPES: 17 eller 18 tums fälgar bmw
E på jakt efter 17 eller 18 tums fälgar till bmw (f20), 8 tum breda (7,5 å 8,5 kan funka också). ET 30-45 (lite beroende på bredd). Sitter det BRA vinterdäck på e det ett plus! Vid rätt pris/fälg så utlovas smidig affär! Bor några mil söder om Örebro men kan tänka mig åka en bit för rätt affär alternativt förskottsbetala vid frakt (om du e en "känd rejsian" |
||
Hej!
Jag har 17" BM-fälgar med Kumho dubbdäck. Hjulen har legat på ett lager de senaste 6-7 åren, däcken är 10 år gamla, tillverkade 2806. Fälgarna är riktigt fina förutom emblemen som börjat bubbla lite i kanterna. Fälgstorlek 8x17 ET40 med bultcirkel 5x120. Har suttit på en BMW X5-06 så navhålet är 72,6 med centrerringar. Fälgens navhål är något större. Däckstorlek 235/55-17 med mönsterdjup 8mm (förmodligen något för hög profil för din bil?). Pris 3000 kr. Jag bor dock i Kungsbacka utanför Göteborg. Hälsningar David. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
||
Re:
Tyvär lite för gamla däck för att det ska vara intressant :/ men tack för erbjudandet! ![]() |
||
Tjenare.
Kränger dessa 18" fälgar löst med den setupen du önskar 😀 https://www.blocket.se/alvsborg/BMW_ Mvh _________________ Andreas Rydell |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (1066 totalt) |