Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2680 besök totalt |
Schnelleschwaben 2016-09-01
Jag o brorsan ska ner o köra trackday denna dag, någon annan som ska ner o köra? Med vänlig hälsning, Pelle _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||
Jag önskar att jag kunde men kommer verkligen inte ifrån jobbet!
Vad gäller schnelle Schwaben så har Pelle kört flera stycken och jag körde min första för ett par veckor sen. Grymt bra arrangemang, ljus år bättre än Gran Turismo som är det ända jag har att jämföra med ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||
Vi åker på DN Nurburgring event 29 samt 30sep, dock ej bokat ännu. Därefter SPA 9-12 okt med granturismo. Hoppas träffa på andra entusiaster härifrån
![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
Re:
SPA med Gran Turismo är jag oxå sugen på, vi får se...=) _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||
Hade varit ett grymt arr! Fasen om det fanns lite sem kvar. Ska kolla.
Spa är fint men går inte ens att jämföra m Ringen tycker jag. Som ett stort Mantorp. Inget fel i det, jag gillar Mantorp. ![]() |
||
Re:
=) ja det blir nog så, sist jag körde där va endast något varv med Gustav Lunds Cayman S. Men rolig bana som inte är platt o det gillar jag, dessutom bra avåkningszoner =)).... _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2680 besök totalt |