Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1085 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Ringenkursen på engelska
Jag har fått hjälp av min svåger(Tack Ansis! ![]() Tänkte bl a skicka över materialet till Ben Lovejoy, som startade Ringers-gruppen och som driver siten:http://www.nurburgring.org.uk/ Tycker ni att vi bör ha en engelsk version även här på rejsa? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
|
Frågan du ska ställa dig.
Vilka kommer hit om kursen finns på engelska? om det är "rätt" eller "fel" folk låter jag er avgöra (har ingen åsikt) men det borde lämpligen finnas en engelsk forumdel då. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
Jag tycker nog att Rejsa i allt väsentligt bör vara svensk-språkigt.
Helt klart finns det många engelsktalande som säkert skulle vilja diskutera ämnet. Bäst görs väl dock det på engelskspråkiga forum, eller? Knepig fråga. mvh Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
Re: Ringenkursen på engelska
Nä, Rejsa är svenskt å inget annat. Å om annat fall så kommer det väll bara vara Peeter som gör inlägg vilket fall som helst ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1085 besök totalt |